• Vragen en antwoorden
Hebben jullie een retourservice?

ja deze bieden wij kosteloos aan, hierbij controleren we de status van de teruggestuurde producten om te kijken als deze nog kunnen worden aangeboden aan de klanten.

Heeft Fullfilment Zwolle een minimaal aantal bestellingen per maand?

Nee Fullfilment Zwolle gebruikt geen minimaal aantal bestellingen, dit is ideaal voor kleinere ondernemingen.

Welke logistieke dienstverleners gebruiken jullie?

De vervoerder waar wij mee samen werken zijn PostNL.

Voor hoelang wordt een samenwerkingsovereenkomst gesloten?

De overeenkomst geldt voor zo lang als jij dat wenst. Als je geen gebruik meer wilt maken van onze service kan je dit per direct stopzetten.

Kunnen goederen direct vanuit de leverancier naar ons gestuurd worden?

Ja dit kan zeker, dit is voor beide partijen makkelijker en hoeft er ook geen extra vervoerskosten te komen voor het extra bezorgen naar ons magazijn.

Hoe verloopt de facturatie?

Elke … van de maand sturen wij een factuur over de zendingen in de voorafgaande maand.

Wat zijn de extra kosten bij meerdere producten in een order?

Bij ons betaal je alleen per verzending, dus bij dubbele bestellingen of meer blijft het tarief hetzelfde.

Zijn er aansluitkosten waar rekening mee gehouden wordt?

Nee, bij ons betaal je geen aansluitkosten.

Welke landen buiten Nederland en België versturen jullie nog meer?

Wij verzenden pakketen naar alle landen binnen de Europese unie. Hiervoor zijn er andere tarieven deze kan je bij ons opvragen.

Hebben jullie een klanten portaal?

We maken gebruik van een software. Hierdoor kan je gemakkelijk je voorraden zien in ons magazijn. Ook kun je hierin alle bestellingen zien en producten toevoegen in ons systeem.

Wat zijn jullie aanlevervoorwaarden?

Producten dienen aangemeld te worden in ons systeem voordat ze gestuurd worden naar ons magazijn. ook dient ieder product een EAN-label te hebben.

Hoe ontvangt de klant de track en tracé code?

Deze is terug te vinden in het boldashboard, wanneer wij de bestelling verwerken wordt dit automatisch verstuurd naar de klant.

Betaal ik voor de opslag van mijn goederen bij jullie?

Bij Fullfilment Zwolle betaal je niet voor opslag van de goederen.

Wat is de cut-off tijd?

Onze cut-off tijd is 20:00 dus alles voor deze tijd, wordt dezelfde avond nog bezorgd.